left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
prod-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
Support
 

با call center  تماس بگيريد .

 
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
پرسش و پاسخ فني
تماس با پشتيباني فني
ثبت آفلاين
نوسازي آفلاين
راهنما و مستندات
ابزارهاي مفيد رايگان
اطلاعات ويروس مهم
برنامه آزمايشي
ارسال فايل مشكوك
ارسال برنامه مشكوك


 

زمانیکه با مرکز پشتیبانی تماس مي‌گيريد می بایستی که اطلاعات ضروري که ما به آن نیاز داریم را براي ارائه آماده داشته باشید، تا ما قادر باشیم تا به شما به صورت موثرتری كمك كنيم .

ora-bulletبراي تماس با مركز پشتيباني

قبل از تماس با گروه پشتیبانی، پيشنهاد مي‌كنيم به  سئوالات متداول ( مسائل فني ) مراجعه كنيد كه ممكن است در آنجا پاسخي براي سؤال خود پيدا نماييد . اگر بعد از اين هم شما همچنان با مشكل مواجه ‌هستيد ، مي‌توانيد با  مركز پشتيباني تماس بگيريد يا يك  email به  support@qhi.ir بفرستيد .

بهترين زمان براي تماس چه وقتي است؟

شركت تكنولوژيهاي كوييك‌هيل  پشتيباني فني را بين 09.00 صبح  و 16.00 عصر  ( زمان استاندارد ايران) تعيين مي‌كند .

 

قبل از تماس بايد چه چيزهايي را آماده كنم ؟

  • Serial Number  شما كه در نسخه درون جعبه محصولات ضميمه ‌شده است . اگر شما محصولات ما را به صورت آنلاين خريداري نمويد ، آنگاه  Serial number  را از طريق Mail دريافت مي‌كنيم .

  • اطلاعاتي در باره‌ي كامپيوتر شما : علامت تجاري (BRAND) نوع پردازنده (processor type  )، ظرفيت RAM، اندازه‌ي hard drive  و فضاي خالي واقع در آن ، و همچنين اطلاعاتي در باره‌ي ساير دستگاه‌هاي جانبي.

  • سيستم عمل كننده‌ي شما : نام ، نسخه‌(version number  ) ، زبان.

  • نسخه‌ي آنتي ويروس نصب شده و پايگاه ويروس (virus data base).

  • چه نرم‌افزاري در كامپيوتر شما نصب شده‌است ؟

  • آيا كامپيو‌تر شما به يك شبكه وصل شده ؟ اگر جواب مثبت است ابتدا با  administrators (مديران شبكه) تماس بگيريد . اگر آن‌ها نمي‌توانند مشكل شما را حل كنند ، خودشان ‌بايد با پشتیبان فنی  تماس بگيرند .

  • جزئيات : اولين‌بار مشكل در چه زماني ظاهر شد ؟ در آن‌لحظه‌چه كاري داشتيد انجام مي‌داديد ؟

    اغلب اطلاعات بالا به ما اجازه مي‌دهند به سرعت مشكل‌شما را رفع كنيم .

    به پرسنل technical support چه چيزي را بايد بگوييم ؟

    لطفاً تا حد امكان مسئله‌ي خود را به صورت خاص و دقيق بيان كنيد و بيشترين اطلاعات را بدهيد. به خاطر داشته باشيد كه متخصصين طبق اطلاعات شما عمل مي‌كنند .

 
 
 
 
white-bit
   
پشتیبانی فنی پشتیبانی فنی شبکه پشتیبانی آنتی ویروس کوییک هیل مرکز تماس مرکز تماس شرکت آنتی ویروس رایگان آنتی ویروس شبکه دانلود ویروسیاب