left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      چطور یک آسیب پذیری کوچک در باز کردن جعبه پاندورا باعث سوء استفاده از جاوا شد.

چطور یک آسیب پذیری کوچک در باز کردن جعبه پاندورا باعث سوء استفاده از جاوا شد.

آسیب پذیری "روز-صفر" جاوا 7 موجب افشای اطلاعات کاربران در حمله مبتنی بر میزبان می شود

حفره های ناب در بخشی از اوراکل، راههای سوء استفاده از جعبه پاندورا جاوا را باز کرده است . برای اولین بار  FireEye (نرم افزارهای مخرب بر پایه ایالات متحده و آزمایشگاه های اطلاعاتی) نقص روی "روز صفر"  را گزارش کرد که در یک حمله هدفمند از یک وب سرور چینی مورد استفاده قرار می گرفت . رفع نقص جاوا برای بسیاری از ما که تعداد دستگاه های نصب شده جاوا در آن به میلیون ها عدد می رسد ضرورری بود و این نقص برای مجرمان اینترنتی یک فرصت بسیار سودآور است.

این نقص بر تمام نسخه های جاوا اوراکل 7 (نسخه 1.7) که روی تمام سیستم عامل های پشتیبانی شده است، تاثیر می گذارد . ظاهراً این آسیب پذیری ممکن است برای کد نامعتبر جهت دسترسی به پیاده سازی امنیت در جاوا بوجود آمده باشند، جایی که معمولاً کدهای غیر معتبر نمی توانند وارد شوند و یا تماس بگیرند. این بدان معناست که کدهای مخوف به طور موثر مدیر امنیتی جاوا را غیر فعال می کنند.

اوراکل در حال حاضر یک رکورد معیوب بودن دارد بدلیل انتشار وصله های امنیتی آنی برای افرادی که نگران سوء استفاده از جاوا هستند. این آسیب پذیری بلافاصله به کیت BlackHole بهره برداری اضافه شده است - (یک بسته جرم افزار تجاری طراحی شده است تا به طور خودکار به جرایم اینترنتی بپردازد) . در حالی که این مطلب به پول هنگفتی در بازار سیاه ترجمه می شود، بدین معنی نیز هست که بسیاری از مردم در حال هدایت به طعمه شدن به جرم مهندسی اجتماعی (مانند ایمیل های فیشینگ) برای سرقت اطلاعات محرمانه و / یا مالی هستند. به عبارت ساده - یک بخش عظیمی از اطلاعات حساس شما در حال سرقت هویت یا دله دزدی است .

حتی کاربران مکینتاش نیز در معرض این حملات می باشند. اگر شما جاوا 7 نسخه برای OS X دارید، پس شما هم می توانید در معرض خطر باشید.

با خطرات بزرگی که این آسیب پذیری به بار آورده است، اوراکل اذعان داشته است که وصله های امنیتی را برای نجات شهرت و اعتبار خود از تهدید منشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه شما چگونه می توانید این پچ را نصب کنید، لطفاً این پست وبلاگ اختصاص داده شده را بخوانید.

به هر حال، با راه حل های امنیتی چند لایه مثل کوییک هیل از رفتن به راه طولانی برای جلوگیری از چنین حملاتی ممانعت به عمل می آید. راه حل های امنیتی که در مرورگر سندباکس شما فعال باشد به شما اجازه باز کردن مرورگر در یک محیط مجازی را می دهد . این راهکارها کامپیوتر و سیستم عامل شما را از حملات امن و بی تاثیر نگه می دارد.

منابع:

http://www.deependresearch.org/2012/08/java-7-vulnerability-analysis.html
http://blog.fireeye.com/research/2012/08/zero-day-season-is-not-over-yet.html

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل