left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      كوييك هيل در فهرست 50 شرکت برتر هند در زمینه رشد سريع تكنولوژي

Quick Heal Technologies در فهرست ۵۰ شرکت برتر هند قرار گرفت.

كوييك‌هيل تکنولوژی، تامين كننده پيشروي آنتي ويروس و نرم افزارهاي امنيتي كامپيوتر در هند، در فهرست Deloitte Technology Fast 50 India قرار گرفت؛ فهرستي كه بيانگر 50 شركت برتر با رشد سريع تكنولوژي در هند مي باشد. اين برنامه تحت هدايت  Deloitte Touch Tohmatsu قرار دارد و فهرستي متشكل از 50 شركت تكنولوژي با رشد بسيار سريع و پويا ارائه مي دهد. كوييك هيل تكنولوژي در رده 16 همین فهرست با رشد 244 % در سه سال اخير قرار گرفت.
مراسم اعطاي جوايز در Bangalone,Taj West End در جمعه، 12 نوامبربرگزار گردید.اين جايزه به آقاي  Kailash KatKar  مدير ارشد كوييك هيل تكنولوژي توسط آقاي PN.Sudarshan, آقايThiruvengadam  مديران برنامه Deloitte  اعطا شد.

كوييك هيل تكنولوژي در فهرست 50 شرکت برتر با رشد سريع تكنولوژي در هند
دريافت جايزه از آقاي سودارشان( PN.Sudarshan) و آقاي تیرونگادام (Thiruvengadam) مديران برنامه Deloitte توسط آقای كايلاش كتكار مديرعامل كوييك‌هيل

آقاي کایلاش کتکار گفت:«افتخار مي كنيم كه در فهرست 50 شركت برتر هندي قرار گرفتيم. اين نتيجه ي تلاش  مداوم همه ي اعضاي كوييك هيل و رابطه ي پايدار ما با تمام شركايمان است.»

آقاي سنجای کتکار مسئول ارشد شرکت تکنولوژیهای كوييك هيل گفت:«عضويت در اين گروه ممتاز افتخار ماست. اين جايزه كوشش موفقيت آميز ما را پاسخ مي دهد و كوييك هيل را به عنوان نيروي برتر در بخش محصولات نرم افزار هند معرفي مي كند.»

همه نامزد واجد شرایط در برنامه Deloitte Technology Fast 50 هند به طور خودکار برای شرکت در برنامه Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2010  آسیا و اقیانوسیه به رسمیت شناخته می شوند و واجد شرائط می باشند .

درباره جوایز Deloitte 
اين جايزه برنامه اي برای تعیین رشد در برنامه تكنولوژيست كه بهترين و سريعترين عملكردهاي مربوط به تكنولوژي را در شركتها در طي 3 سال مورد بررسي قرار مي دهد.اكنون ششمين سال برنامه 50 شركت برتر صاحب تكنولوژي هند، با آناليز پيمايش 500 شركت برتر آسيايي تكنولوژيك داراي بيشترين پيشنهادها و گرايش كليدي در صنعت TMT - در امتداد بررسي شركتهاي صاحب فناوري در سطح جهان مي‌باشد.

درباره Quick Heal 
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل يكي از بزرگترين شركت‌هاي توسعه دهنده‌ي ابزارهاي جامع امنيت اينترنتي و تكنولوژي آنتي‌ويروس در سطح جهان مي‌باشد. اين شركت در سال 1993 با تحقيق و توسعه تكنولوژي‌هاي امنيتي به ويژه آنتي‌ويروس فعاليت خود را آغاز نمود و تا كنون حق ثبت بسياري از تكنولوژي‌هاي امنيتي در انحصار اين شركت مي‌باشد.
Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنيتي كوييك‌هيل را با معيار صنعتي براي امنيت كامپيوترها توليد مي‌كند. خدمترساني به ميليون‌ها كاربر در سرتاسر جهان، بيش از 350 نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيتي را گردهم آورده تا بهترين‌ها را به كاربران خود عرضه كند.
علاوه بر دفتر مركزي، مركز R&D مستقل، و 18 شعبه با بيش از 63 نمايندگي در سطح جهان مشغول عرضه و پشتيباني از محصولات كوييك‌هيل مي‌باشند.
شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمي و با مجوزها و تائيديه‌هاي كامل، وظيفه فروش، پشتيباني، و خدمات و امور لابراتواري محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران را بر عهده دارد. محصولات اوريجينال كوييك‌هيل را مي‌توانيد از فروشگاههاي معتبر نرم‌افزاري و يا فروشگاه اينترنتي http://shop.quickheal.ir تهيه نماييد. در ضمن براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره محصولات كوييك‌هيل مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اين شركت به نشاني http://www.QuickHeal.ir  يا با شماره 3288500-0123 تماس بگيريد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل