left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      شرکت کوییک هیل موفق به دریافت گواهینامه AV-Test گردید

شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل - موفق به دریافت گواهینامه AV-Test گردید.

تکنولوژی‌های کوییک هیل، شرکت پیشرو راهکارهای امنیتی ، توانست گواهینامه بین المللی AV-Test را برای حفاظت از نرم افزارهای مخرب اندروید دریافت نماید.

تکنولوژی‌های کوییک هیل، شرکت پیشرو راهکارهای امنیتی ، توانست گواهینامه بین المللی AV-Test را برای حفاظت از نرم افزارهای مخرب اندروید دریافت نماید. این شرکت توانست تا بار دیگر کانون توجهات را با ارائه ابزارهای ضد سرقت و مجموعه های امنیتی پیشرفته به سوی خود معطوف سازد، اما این بار این کار بر روی دستگاه های تلفن همراه صورت پذیرفت. این تاییدیه نشان از امنیت بالای کوییک هیل توتال سکیوریتی برای آندروید دارد و این مجموعه توانسته تا در تمام سطوح عملکرد مورد نیاز و تعریف شده ای را ارائه نماید و گواهینامه AV-TEST نیز در مقوله های حفاظت، تعمیر و قابلیت استفاده این محصول را مورد سنجش خود قرار داده است .

موسسه AV-Test ، مقر آن در Madgeburg، آلمان است و در سراسر جهان به عنوان یک موسسه تحقیقاتی مستقل ارائه دهنده خدمات در زمینه امنیت IT و ضد ویروس شهرت دارد. کار اصلی این سازمان انجام تحقیق جامع برای تشخیص آخرین تهدیدات، تجزیه و تحلیل با استفاده از تکنولوژی دستیابی موفق و نتایج با کیفیت بالا است تا محصول نهایی به دست مشتریان به درستی انتقال یابد. یک تیم از بهترین متخصصان توسعه مکانیسم تجزیه و تحلیل‌های نوآورانه IT در این موسسه مشغول به کار هستند و مراحل تست با کیفیت بالا اعمال می‌گردد. این روش‌های آزمون دقیق شامل پارامترهایی برای مقابله با مسدود کردن نرم افزارهای مخرب جامع، false positives، عملکرد و آزمون‌هایی از ویژگی‌ها می‌باشد . محصولات برای دریافت تاییدیه باید تمام توانایی‌های خود را با استفاده از اجزاء و لایه های حفاظتی نشان دهند. 

آقای سنجای کتکار، مدیر ارشد فنی و عضو هیئت مدیره کوییک هیل اظهار داشت که "ما توانستیم تا با دریافت این گواهینامه برگی دیگر را به آلبوم افتخارات خود بیفزاییم. ما آزمایشگاه تحقیق و توسعه آنتی ویروس را دایر کردیم تا راه حل‌های امنیتی قدرتمندی را ایجاد نماییم که عملکرد سیستم تحت تأثیر قرار نگیرد. از نقطه نظر یک کاربر، حفاظت و به ویژه قابلیت استفاده آسان، یک معیار مهم است. کاربران می‌خواهند تا دستگاه های آن‌ها عملکرد و کارایی بالا در عین حال بدون کم شدن سرعت داشته باشد و یکی از دلایلی که مانع این اتفاق است استفاده از نرم افزار های امنیتی می‌باشد. مجموعه امنیتی ما قابلیت استفاده آسان، حفاظت و تعمیر را دارا می‌باشد. ما مفتخر به کسب این گواهینامه از یک مرکز تکنیکی مشهور هستیم . این افتخار، به تعهد ما برای ایجاد راه حل‌های جامع جهت سهولت در استفاده و اثربخشی می‌افزاید.

22 محصول از محصولات امنیتی موبایل ویژه آندروید توسط این سازمان مورد آزمایش قرار گرفته است. هر محصول به آخرین نسخه / امضا به روز رسانی آپدیت شده و به آن‌ها اجازه داده شده است تا به سرویس ابر خود برای آزمون متصل گردند. پس از هر آزمون، دستگاه به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازگردانده شد تا از محیط بی‌طرفانه و ایمن اطمینان حاصل گردد. نشان AV-Test بر اساس آزمون در 3 بخش حفاظت، تعمیر و قابلیت استفاده آسان تعلق می‌گیرد. آزمون PROTECTION ، تأثیر محصول را در برابر حملات مخرب روز صفر، مسدود کردن تهدیدات مخرب و همچنین تشخیص نرم افزارهای مخرب رایج و مخربهایی که در طول دوره آزمایشی کشف شده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهد. آزمون REPAIR بازرسی بهره‌وری محصول را در از بین بردن تمام اجزای فعال از جمله نرم افزارهای مخربی که باعث تغییراتی در سیستم با توجه به نفوذ و عملکرد نرم افزارهای مخرب در حذف روت کیت ها می‌گردند را شامل می‌شود . USABILITY قابلیت استفاده از ابزارهای مختلف محصول را مورد بررسی قرار می‌گیرد. این تجزیه و تحلیل، میانگین ​کند کردن سیستم، تشخیص فایل مثبت کاذب و نمایش هشدار های جعلی در حین استفاده از نرم افزار را نیز در بر می‌گیرد.

کوییک هیل توتال سکیوریتی ویژه محصولات آندروید نمره بسیار خوب 93٪ تشخیص را در برابر برنامه های مخرب آندروید کسب کرد. نکته مهم این است که نمرات بالای نرم افزار واقعاً در قابلیت استفاده تأثیر شگرفی دارد و انعطاف پذیری محصول را برای کاربر بدون کاهش عملکرد آن فراهم می‌کند . کوییک هیل توتال سکیوریتی ویژه محصولات آندروید نمره کامل 6.0/6.0 را برای تأثیر نرم افزار های امنیتی بر روی قابلیت استفاده از دستگاه کسب نمود . این برنامه، به عنوان برنامه تایید شده AV-Test، هیچ تأثیری روی طول عمر باتری، فضای استفاده از دستگاه و ایجاد ترافیک بیش از حد در سیستم ندارد و موجب عملکرد بهتر کامپیوتر می‌گردد. علاوه بر این، کوییک هیل توتال سکیوریتی دارای ویژگی‌های امنیتی دیگر شامل ضد سرقت، پشتیبان گیری، مسدود سازی تماس و SMS، و امنیت وب سایت از جمله کنترل والدین نیز می‌شود.

درباره Quick Heal
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل يكي از بزرگترين شركت‌هاي توسعه دهنده‌ي ابزارهاي جامع امنيت اينترنتي و تكنولوژي آنتي‌ويروس در سطح جهان مي‌باشد. اين شركت در سال ۱۹۹۳ با تحقيق و توسعه بر روي تكنولوژي‌هاي امنيتي به ويژه آنتي‌ويروس فعاليت خود را آغاز نمود و تاكنون حق ثبت بسياري از تكنولوژي‌هاي امنيتي در انحصار اين شركت مي‌باشد. خدمت‌رساني به ميليون‌ها كاربر در سرتاسر جهان، بيش از ۵۰۰ نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيتي را در ۲۳ شعبه و با دفتر مركزي مستقر در پوناي هند گردهم آورده تا بهترين‌ها را به كاربران خود عرضه كند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنيتي كوييك‌هيل را با معيار صنعتي براي امنيت كامپيوترها توليد مي‌كند. كسب جوايز و تائيديه‌هايي از موسسات معتبر رده‌بندي و معيارسنجي امنيت فناوري اطلاعات جهاني مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چك‌مارك) انگلستان از ديگر افتخارات كوييك‌هيل محسوب مي‌شود. شركت برنده جايزه 100 شركت برتر آسيايي توسط Red Herring 2009 مي‌باشد.

محصولات امنيتي كوييك‌هيل توسط مصرف‌كنندگان خانگي، شركت‌هاي كوچك، مؤسسات دولتي و شركت‌هاي بزرگ جهت محافظت رايانه‌ها در برابر ويروس‌ها و ديگر تهديدهاي مخرب استفاده مي‌شود. دورانديشي، كوئيك هيل را در كلاسي جدا قرار داده و اجازه مي‌دهد تا به طور مداوم براي بهبود عملكرد، كيفيت محصولات، خدمات و مزاياي هزينه‌اي و قيمتي بكوشد. كوييك‌هيل داراي قراردادهاي شراكت با اینتل،مایکروسافت،IQuinox و Vade Retro در جهت ارائه راه‌حل‌هاي جامع آنتي‌ويروس و يكپارچه‌سازي آن با تكنولوژي‌هاي شركاي خود مي‌باشد.
Quick Heal با دارا بودن شبكه توزيع در بيش از ۶۰ كشور جهان مشغول عرضه و پشتيباني از محصولات كوييك‌هيل مي‌باشند.

شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمي و با مجوزها و تائيديه‌هاي كامل، وظيفه فروش، پشتيباني، خدمات و امور لابراتواري محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران را بر عهده دارد. محصولات اوريجينال كوييك‌هيل را مي‌توانيد از فروشگاههاي معتبر نرم‌افزاري و يا فروشگاه اينترنتي http://shop.quickheal.co.ir تهيه نماييد. در ضمن براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره محصولات كوييك‌هيل مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اين شركت به نشاني http://www.quickheal.co.ir  ، شماره ۷۷۱۴۲۵۲۶-۰۲۱ يا پيامك ۳۰۰۰۴۶۲۵ ارتباط برقرار كنيد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل