left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      مدیرعامل شرکت کوییک هیل موفق به دریافت جایزه کارآفرینی Remarkables گردید.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کوییک هیل موفق به دریافت جایزه 'کارآفرینی Remarkables' گردید.

کایلاش کتکار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کوییک هیل، مورد تحسین اتحادیه شبکه GVK پونا قرار گرفت.

آقای کایلاش کتکار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کوییک هیل، شرکت پیشرو در ارائه دهنده راه حل‌های امنیتی در سراسر جهان، اخیراً توانست جایزه ارزشمند کارآفرینی را از اتحادیه شبکه GVK دریافت کند . جایزه 'Remarkables' جشن دستاوردهای فوق‌العاده جوانان اقشار مختلف جامعه می‌باشد.

آقای کایلاش کتکار، رهبر و مدیری کوشا و رویایی برای تمام خانواده کوییک هیل است و الهام بخش و نشان دهنده بالاترین استانداردهای اخلاقی، کیفیت و ایجاد یک نظام ارزشی برای آنها می‌باشد.

آقای کایلاش کتکار، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کوییک هیل، اظهار داشت که " مورد تحسین قرار گرفتن از سوی اتحادیه شبکه GVK در واقع برای ما یک افتخار محسوب می‌شود. این موفقیت را شما زمانی به دست می‌آورید که بتوانید توانایی خود را بشناسید و دائماً از طریق تفکر و نوآوری به دنبال رویاهای خود بروید و سر تعظیم در برابر خطرات فرود نیاورید. کوییک هیل جهت موفقیت در کسب و کار خود، همواره سعی کرده تا راه حل‌های امنیتی ارائه دهد که بتواند با تغییرات سریع در صنعت سازگار باشد و همیشه در حال تکامل باشد. این جایزه منبع الهام بخش دیگری برای ما نسبت به ادامه تعهد ما در خصوص ارائه راه حل‌های امنیتی نوآورانه است تا این راهکارها به راحتی بتواند گسترش یابد و در دسترس همه قرار بگیرد. "

اتحادیه شبکه GVK یک شرکت ارتباطات رسانه یکپارچه با دید جهانی در فضای بازاریابی، MICE و رسانه است. Remarkables جایزه ای است که جشنی برای موفقیت افسانه ای متفکرین نمونه می‌باشد، افرادی که توانسته‌اند در حوزه کاری خود برای بخش عظیمی از جامعه سودمند باشند. فینالیست‌های مشخص شده در این دوره، همگی اشخاصی با استعداد و موثر هستند.

مراسم اهدا جایزه Remarkables در مرکز کنوانسیون بین‌المللی Lavasa و Lavasa Mercure در تاریخ دوازدهم دسامبر 2012 با حضور بیش از 200 نفر از حرفه های مختلف برگزار شد و جایزه به اشخاص منتخب اعطا گردید.

برند آنتی ویروس کوییک هیل به خوبی در جهان شناخته شده است و حضوری گسترده در شبکه توزیع دارد و دارای چند میلیون کاربر در سراسر جهان می‌باشد. محصولات امنیتی ما توسط مصرف کنندگان خانگی، کسب و کار کوچک، مؤسسات دولتی و شرکت‌های بزرگ برای محافظت از کامپیوتر خود در برابر ویروس‌ها و سایر تهدیدات آسیب پذیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 درباره Quick Heal
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل يكي از بزرگترين شركت‌هاي توسعه دهنده‌ي ابزارهاي جامع امنيت اينترنتي و تكنولوژي آنتي‌ويروس در سطح جهان مي‌باشد. اين شركت در سال ۱۹۹۳ با تحقيق و توسعه بر روي تكنولوژي‌هاي امنيتي به ويژه آنتي‌ويروس فعاليت خود را آغاز نمود و تاكنون حق ثبت بسياري از تكنولوژي‌هاي امنيتي در انحصار اين شركت مي‌باشد. خدمت‌رساني به ميليون‌ها كاربر در سرتاسر جهان، بيش از ۵۰۰ نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيتي را در ۲۳ شعبه و با دفتر مركزي مستقر در پوناي هند گردهم آورده تا بهترين‌ها را به كاربران خود عرضه كند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنيتي كوييك‌هيل را با معيار صنعتي براي امنيت كامپيوترها توليد مي‌كند. كسب جوايز و تائيديه‌هايي از موسسات معتبر رده‌بندي و معيارسنجي امنيت فناوري اطلاعات جهاني مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چك‌مارك) انگلستان از ديگر افتخارات كوييك‌هيل محسوب مي‌شود. شركت برنده جايزه 100 شركت برتر آسيايي توسط Red Herring 2009 مي‌باشد.

محصولات امنيتي كوييك‌هيل توسط مصرف‌كنندگان خانگي، شركت‌هاي كوچك، مؤسسات دولتي و شركت‌هاي بزرگ جهت محافظت رايانه‌ها در برابر ويروس‌ها و ديگر تهديدهاي مخرب استفاده مي‌شود. دورانديشي، كوئيك هيل را در كلاسي جدا قرار داده و اجازه مي‌دهد تا به طور مداوم براي بهبود عملكرد، كيفيت محصولات، خدمات و مزاياي هزينه‌اي و قيمتي بكوشد. كوييك‌هيل داراي قراردادهاي شراكت با اینتل،مایکروسافت،IQuinox و Vade Retro در جهت ارائه راه‌حل‌هاي جامع آنتي‌ويروس و يكپارچه‌سازي آن با تكنولوژي‌هاي شركاي خود مي‌باشد.
Quick Heal با دارا بودن شبكه توزيع در بيش از ۶۰ كشور جهان مشغول عرضه و پشتيباني از محصولات كوييك‌هيل مي‌باشند.

شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمي و با مجوزها و تائيديه‌هاي كامل، وظيفه فروش، پشتيباني، خدمات و امور لابراتواري محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران را بر عهده دارد. محصولات اوريجينال كوييك‌هيل را مي‌توانيد از فروشگاههاي معتبر نرم‌افزاري و يا فروشگاه اينترنتي http://shop.quickheal.co.ir تهيه نماييد. در ضمن براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره محصولات كوييك‌هيل مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اين شركت به نشاني http://www.quickheal.co.ir  ، شماره ۷۷۱۴۲۵۲۶-۰۲۱ يا پيامك ۳۰۰۰۴۶۲۵ ارتباط برقرار كنيد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل