left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      انتشار نسخه 4.2 ادمين كنسول كوييك‌هيل


کوییک هیل محصول جدید Quick Heal Admin Console 4.2 را وارد بازار کرد.

کوییک هیل تکنولوژی امروز موفق شد محصول جدید Quick Heal Admin Console 4.2 را وارد بازارکند. این محصول ، تلاش روز افزون ما را برای حفظ امنیت شبکه های کامپیوتری در بخشهای تجاری کوچک و متوسط  و صنفها و تشکیلات اقتصادی نشان می دهد.

امکانات جانبی   Quick Heal Admin Console 4.2 بر کوشش ما جهت تکمیل راه حلهای حفظ امنیت شبکه های  متمرکز، دلالت می کند. در نسخه پیشین این محصول، مدیریت سرور به سیستم عامل های ویندوز محدود بود. management console در نسخه جدید، قابلیت سازگاری سرور را در اکثر سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز شامل Windows Vista, Windows 2008 Server R2 و  Windows 7 فراهم می کند. همچنین با معماري های 32-بیتی و 64-بیتی سازگار است. علاوه بر این کاربران این امکان را می یابند که با سیستم عامل های بر مبنای لینوکس مانند Red Hat Enterprise Linux, Fedora, SuSE, Mandrake و غیره سروکار داشته باشند.

از ویژگیهای این محصول، به کارگیری و مدیریت آسان در نصب شبکه های مختلف شامل شبکه هایی با سرور DHCP می باشد. همچنین ارتباط Client/Server در حضور ویندوز فایروال و لینوکس فایروال براحتی و بدون وقفه برقرار می شود. اکنون زمان آن رسیده که با برداشتن گام ساده، کلاینت های شبکه از نسخه قبلی به نسخه جدید ادمين كنسول كوييك هيل ارتقاء یابند. برای افزایش رفاه خود کمک کنند. با استفاده از این محصول، ویژگی Data Protection برای همه کاربران کوییک هیل فراهم می شود. Quick Heal Admin Console 4.2 با ایجاد ارتباط قوی Client/Server و امنیت پیشرفته  ، کمک موثری به کاهش هزینه ها می کند و امنیت کامل شبکه را برای سازمانهای کوچک و بزرگ فراهم می نماید.


 برای ارتقاء به Quick Heal Admin Console 4.2 کلیک نمایید.


درباره Quick Heal

شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل