left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      مدیرعامل تکنولوژی های کوییک هیل جایزه "Young Entrepreneur" را از موسسه ارتش فناوری دریافت کرد

مدیرعامل تکنولوژی های کوییک هیل جایزه "Young Entrepreneur" را از موسسه ارتش فناوری دریافت کرد

کایلاش کتکار مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی تکنولوژی های کوییک هیل توسط موسسه ارتش فناوری موفق به کسب این نشان شد.

 آقای Kailash Katkar مدیرعامل تکنولوژی های کوییک هیل، پیشرو در ارائه راه حل های امنیتی در سطح جهان، اخیراً توانست جایزه موسسه ارتش فناوری (AIT) با عنوان "کارآفرین و رهبران شرکتی جوان" را دریافت نماید. این جایزه معتبر از میان انبوهی از نامزدها به صاحبان جوان شرکت هایی که دارای روحیه منحصربفرد کارآفرینی و اداره شرکتی، نوآوری و پیشرفتهای استثنایی بوده اند اهدا می شود.

آقای کایلاش کتکار به عنوان یکی از موسسین و اداره کننده های متفکر شرکتی، فعالیت تجاری خود را از ابتدا با جدیت آغاز و تا رسیدن به این موفقیت های قابل توجه تجاری آنرا به خوبی رهبری کرده است. مدیرعامل پویای شرکت، نمونه ای الهام بخش برای تمامی اعضای خانواده کوییک هیل می باشد که بالاترین استانداردهای اخلاق و صلاحیت را به نمایش گذاشته و با ایجاد یک نظام ارزشی مورد تحسین و احترام قرار گرفته است.

جایزه "کارآفرینان جوان"
از راست دومی: آقای کایلاش کتکار ، مدیرعامل کوییک هیل

کایلاش کتکار، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره تکنولوژی های کوییک هیل در این باره اظهار داشت: "بسیار مفتخرم که جایزه 'Young Entrepreneur' را از موسسه ارتش فناوری دریافت نمودم. در واقع زمانی که یک موسسه معتبر و خوشنام توانایی تفکر مستقل شما را در راستای پیشگامی در نوآوری و استقبال از تغییر و دگرگونی جهت پیشرفتهای مستمر به رسمیت می شناسد، یک دستاورد محسوب می شود. به عنوان یک شرکت، تلاش کرده ایم تا با حرکت در لبه های فناوری و ارائه ی محصولات نوآورانه پاسخگوی نیازهای منحصربفرد مشتریان جهانی خود باشیم. این جایزه تعهدات کوییک هیل را در جهت ارائه راهکارهای امنیتی استثنائی به کاربران خود تقویت می کند."

جایزه "کارآفرینان جوان" به صاحبان شرکتهایی اعطا می شود که روحیه قدرتمند مدیریت شرکتی و نوآوری های کانالیزه را به نمایش گذاشته و یکپارچگی و نفوذ شخصیتی خود را از طریق شیوه های کسب و کار و ارزش های تعبیه شده سیستم در مدل تجاری شان منعکس نمایند.

کوییک هیل یک برند مشهور آنتی ویروس هندی است که از طریق یک شبکه گسترده توزیع به میلیونها کاربر در سطح جهان خدمت رسانی می کند. محصولات امنیتی این شرکت در بخش های شرکتها و کسب و کارهای کوچک، موسسات و سازمانهای دولتی و شرکتهای بزرگ در حال محافظت از رایانه ها و شبکه های آنها از ویروسها و دیگر تهدیدات آسیب رسان می باشند.


درباره Quick Heal
شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل يكي از بزرگترين شركت‌هاي توسعه دهنده‌ي ابزارهاي جامع امنيت اينترنتي و تكنولوژي آنتي‌ويروس در سطح جهان مي‌باشد. اين شركت در سال ۱۹۹۳ با تحقيق و توسعه بر روي تكنولوژي‌هاي امنيتي به ويژه آنتي‌ويروس فعاليت خود را آغاز نمود و تاكنون حق ثبت بسياري از تكنولوژي‌هاي امنيتي در انحصار اين شركت مي‌باشد. خدمت‌رساني به ميليون‌ها كاربر در سرتاسر جهان، بيش از ۴۸۰ نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيتي را در ۲۲ شعبه و با دفتر مركزي مستقر در پوناي هند گردهم آورده تا بهترين‌ها را به كاربران خود عرضه كند.

Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنيتي كوييك‌هيل را با معيار صنعتي براي امنيت كامپيوترها توليد مي‌كند. كسب جوايز و تائيديه‌هايي از موسسات معتبر رده‌بندي و معيارسنجي امنيت فناوري اطلاعات جهاني مانند ICSA Labs، Virus Bulletin (VB100%) و  West Coast Labs (چك‌مارك) انگلستان از ديگر افتخارات كوييك‌هيل محسوب مي‌شود. شركت برنده جايزه 100 شركت برتر آسيايي توسط Red Herring 2009 مي‌باشد.

محصولات امنيتي كوييك‌هيل توسط مصرف‌كنندگان خانگي، شركت‌هاي كوچك، مؤسسات دولتي و شركت‌هاي بزرگ جهت محافظت رايانه‌ها در برابر ويروس‌ها و ديگر تهديدهاي مخرب استفاده مي‌شود. دورانديشي، كوئيك هيل را در كلاسي جدا قرار داده و اجازه مي‌دهد تا به طور مداوم براي بهبود عملكرد، كيفيت محصولات، خدمات و مزاياي هزينه‌اي و قيمتي بكوشد. كوييك‌هيل داراي قراردادهاي شراكت با اینتل،مایکروسافت،IQuinox و Vade Retro در جهت ارائه راه‌حل‌هاي جامع آنتي‌ويروس و يكپارچه‌سازي آن با تكنولوژي‌هاي شركاي خود مي‌باشد.
Quick Heal با دارا بودن شبكه توزيع در بيش از ۶۰ كشور جهان مشغول عرضه و پشتيباني از محصولات كوييك‌هيل مي‌باشند.

شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمي و با مجوزها و تائيديه‌هاي كامل، وظيفه فروش، پشتيباني، خدمات و امور لابراتواري محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران را بر عهده دارد. محصولات اوريجينال كوييك‌هيل را مي‌توانيد از فروشگاههاي معتبر نرم‌افزاري و يا فروشگاه اينترنتي http://shop.quickheal.ir تهيه نماييد. در ضمن براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره محصولات كوييك‌هيل مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اين شركت به نشاني http://www.QuickHeal.ir   ، شماره ۷۷۱۴۲۵۲۶-۰۲۱ يا پيامك ۳۰۰۰۴۶۲۵ ارتباط برقرار كنيد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل