left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      شرکت تكنولوژي كوييك هيل سري2011 خود را راه اندازی كرد.

شرکت تکنولوژیهای کوییک هیل سری ۲۰۱۱ خود را راه اندازی کرد

شرکت تکنولوژی های کوییک هیل سري جديد محصولات  امنيتی كامپيوتر 2011 خود را معرفي نمود:

     *Quick Heal Anti Virus Pro 2011
*Quick Heal Internet Security 2011 
*Quick Heal Total Security  2011 

   توتال سکیوریتی 2011 کوییک هیل   اینترنت سکیوریتی 2011 کوییک هیل   آنتی ویروس 2011 کوییک هیل

كوييك هيل همواره بر تأمين و تقديم بهترين تجربيات ممكن به مشتريان و كاربران تأكيد مي كند و سري جديد 2011 ويژه كاربران را با اين عقيده وارد بازار نموده كه نگاهي پيشرو دارد و با وجود عملكرد آسان، از قابليت فوق العاده اي برخورداراست. پيشرفت و بهبود در عملكرد طراحي نوين محصول 2011 در يك ويژگي خلاصه مي شود:
- آزادی - آزادی برای اتصال به اینترنت، گشت و گذار اینترنتی، چت، بازی،دانلود، کار، برقراری ارتباط و خرید آنلاین را بدون نگرانی تجربه کنید .
آقاي Kailash KatKar  مي گويد:«از اينكه سری كوييك هيل 2011 را راه اندازی كرديم، خوشحال و هيجان زده ايم. بعد از تلاش بي وقفه براي توليد اين نسخه جديد، اطمينان دارم كه كوييك هيل 2011 همه چيز را بار ديگر متحول مي سازد.»
كوييك هيل 2011 سرعت نصب را بهبود مي بخشد. باعث مي شود آنتي ويروس به سادگي در منابع سرور فعال شود  و اسكن و شناسايي سريع داشته باشد و تمام انواع ويروس، Rogueware،Spayware و ساير Malware ها را كه اقدام به ويراني سيستم شما مي كنند، متوقف مي سازد. Firewall به آرامي در پس زمينه كار مي كند، ديواري در برابرهكرها به وجود مي آورد و سيستم جديد شناسايي ،Intrusion Detection System و Intrusion Prevention System را دارا مي باشد كه از فعاليتهاي مخرب در شبكه يا اينترنت پيش از دسترسي به  سيستم شما جلوگيري مي كند.
 اما ويژگي ممتاز كوييك هيل 2011 ، Web Security،Parental Control است.
 Parental Control به والدين امکان مي دهد وب سايتهاي ايمن براي كودكانشان را دسته بندي كنند و آنها را از مطالب نامناسب اينترنتي دور سازند. همچنين امكان فهرست بندي و برنامه ريزي را به والدين مي دهد تا بتوانند زمان استفاده از اينترنت را براي كودكانشان مشخص كنند و كنترل كامل بر فعاليتهاي اينترنتي آنان داشته باشند.
ويژگي جديد Web Security  ، این امکان را به کاربران خود می دهد تا با استفاده از سرویس ابر (Cloud)در همان زماني كه كاربر از سرويس استفاده مي كند، هر گونه وب سايت آلوده را براي او مشخص مي نمايد. بنابراين اگر وب سايت جديد مشاهده شود توسط كاربر، به وسيله  ما فيلتر مي شود.
توتال سکیوریتی کوییک هیل مورد نیاز کاربران ساخته شده  و قابلیت پیشرفته PCTuner را ارائه داده است.
این ویژگی باعث  تمیز کردن رجیستری ، تمیز کردن دیسک ، بهینه سازی رجیستری و تنظیم عملکرد خواهد شد که اشتباهات  کامپیوتر را ثابت و تعمیر می کند و موجب بالا بردن سرعت کامپیوتر می شود. 
كاربران Total Security از پشتيباني مدلهاي جديد موبايل فون در اسكن براي كار در  PC2 Mobile  بهره مند مي شوند. ويژگي  Apple iPhone شامل پشتيباني براي اسكن PC2 Mobile در سيستم عامل ويندوز 64 بيت آماده است.
آقاي Sanjay Katkar  مي گويد:« سادگي چيزي است كه ما تلاش داريم در محصولات جديد كوييك هيل 2011 به ظهور برسانيم. در عين حال ايمان دارم كه كاربران امنيت و رفاه بيشتري را در زمان استفاده از اينترنت احساس با پروسه مستقل، امنيت حداكثر را به كاربر مي دهد.

درباره Quick Heal 
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل يكي از بزرگترين شركت‌هاي توسعه دهنده‌ي ابزارهاي جامع امنيت اينترنتي و تكنولوژي آنتي‌ويروس در سطح جهان مي‌باشد. اين شركت در سال 1993 با تحقيق و توسعه تكنولوژي‌هاي امنيتي به ويژه آنتي‌ويروس فعاليت خود را آغاز نمود و تا كنون حق ثبت بسياري از تكنولوژي‌هاي امنيتي در انحصار اين شركت مي‌باشد.
Quick Heal Technologies خانواده محصولات امنيتي كوييك‌هيل را با معيار صنعتي براي امنيت كامپيوترها توليد مي‌كند. خدمترساني به ميليون‌ها كاربر در سرتاسر جهان، بيش از 350 نفر از بهترين متخصصين و كارشناس حوزه نرم‌افزار و امنيتي را گردهم آورده تا بهترين‌ها را به كاربران خود عرضه كند.
علاوه بر دفتر مركزي، مركز R&D مستقل، و 18 شعبه با بيش از 63 نمايندگي در سطح جهان مشغول عرضه و پشتيباني از محصولات كوييك‌هيل مي‌باشند.
شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمي و با مجوزها و تائيديه‌هاي كامل، وظيفه فروش، پشتيباني، و خدمات و امور لابراتواري محصولات امنيتي كوييك‌هيل در ايران را بر عهده دارد. محصولات اوريجينال كوييك‌هيل را مي‌توانيد از فروشگاههاي معتبر نرم‌افزاري و يا فروشگاه اينترنتي http://shop.quickheal.ir تهيه نماييد. در ضمن براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره محصولات كوييك‌هيل مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اين شركت به نشاني http://www.QuickHeal.ir  يا با شماره 3288500-0123 تماس بگيريد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل