left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      مصاحبه روزنامه فناوران با مدير امور بين‌الملل كوييك‌هيل

مدیر امور بین الملل شرکت تکنولوژی های Quick Heal در گفت و گو با فناوران:
«کوییک‌هیل» سهم بیشتری از بازار آنتی‌ویروس ایران می‌خواهد

شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل تفاهم‌نامه‌ای را با نماینده‌ ایرانی‌اش امضا کرده تا با راه‌اندازی سرور در ایران سرعت دسترسی برای به‌روزکردن نرم‌افزارهای کوییک هیل را برای کاربران ایرانی افزایش دهد.

مصاحبه فناوران با شريكومار ناير

 شریکومار نایر، مدیر امور بین الملل شرکت تکنولوژی های کوییک هیل با بیان اینکه نگاه بلند مدت ما برای این موضوع انتقال دانش فنی به ایران است، گفت:‌ شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل یکی از بزرگ ترین شرکت‌های توسعه دهنده ابزارهای امنیت اینترنتی و آنتی ویروس در سطح جهان است.

وی افزود: این شرکت در سال 1993 میلادی با تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های امنیتی به ویژه آنتی‌ویروس فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون حق ثبت بسیاری از فناوری‌های امنیتی در انحصار این شرکت است.

وی گفت:‌ در حال حاضر این شرکت محصولات امنیتی کوییک‌هیل را با معیارهاي صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند.

شریکومار نایر افزود: خدمت‌رسانی به میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، بیش از 350 نفر از بهترین متخصصان و کارشناسان حوزه نرم‌افزار و امنیتی را گرد هم آورده تا بهترین‌ها را به کاربران خود عرضه کند.

وی بازار ایران را داراي قابلیت‌های ارزنده‌ای برای شرکت کوییک هیل برشمرد و گفت: ایران با وسعت جغرافیایی فراوان و تعداد بالای کاربران کامپیوترهای خانگی، اداری و صنعتی جذابیت خاصی برای کوییک‌هیل دارد که سعی خواهیم کرد با ارایه خدمات مناسب در کنار سایر رقبا بهترین محصولات و خدمات را به کاربران ایرانی ارایه کنیم. شریکومار نایر افزود: شرکت تعاونی فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی وظیفه فروش، پشتیبانی و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک هیل ایران را از سال 2007 بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کاربران ایرانی از هر نقطه کشور می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس shop.quickheal.ir تهیه کنند، گفت: اطلاعات مورد نیاز کاربران در این سایت موجود است و در صورت نیاز کارشناسان شرکت آمادگی پاسخ به کاربران را دارند.

مدیر امور بین‌الملل شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل در خصوص ویژگی‌های محصولات این شرکت گفت: آنتی‌ویروس کوییک‌هیل ویروس‌ها، کرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده  و  از بین می‌برد. همچنین آلودگی‌ها را از الصاق‌های ایمیل و دانلودهای اینترنتی بصورت خودکار اسکن و پاکسازی می‌کند.

وی افزود: این آنتی‌ویروس قبل از اینکه جاسوس‌افزارها   روی کامپیوتر شما مستقر شود از ورود آن جلوگیری می‌کند. فایروال کوییک هیل نیز دسترسی هکرها و سارقان اطلاعات به کامپیوتر شما را از بین می‌برد. این دیواره آتش محافظت جامعی در برابر حملات شناخته شده و ناشناخته تحت شبکه داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چند کشور از نرم‌افزارهای امنیتی کوییک هیل استفاده می‌کنند، گفت: در حال حاضر در 63 کشور دنیا از نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت استفاده می‌کنند که البته ما سعی داریم با تمرکز بر بازار ایران سهم خود را در بازار آنتی ویروس ایران توسعه

 دهیم.وی در پاسخ به این سوال که با وجود رقبایی همچون کسپرسکی، اویرا، نورتون و نود 32 و غیره آیا جایی برای کوییک هیل وجود دارد یا خیر؟ گفت: بازار ایران رو به رشد است و از آنجا که ما نرم‌افزارهای اورجینال را با قیمت مناسب در بازار ایران عرضه کرده‌ایم قطعا نسبت به سایر رقبا از مزیت‌های بیشتری برخورداریم به همین علت این موضوع برای کوییک‌هیل خطر چندانی محسوب نمی‌شود.

وی در پاسخ به اینکه دلایل حجم سنگین حمله ویروس استاكس‌نت را در ایران چه چیزی ارزیابی می‌کند، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل انتشار زیاد این ویروس در ایران استفاده نکردن از آنتی ویروس‌های اورجینال بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های آنتی‌ویروس‌های کوییک‌هیل امکان اسکن تلفن همراه از طریق کامپيوترهای شخصی است، گفت: یکی از مزیت‌های آنتی ویروس‌های ما پیدا کردن کامپيوترهای شخصی و نوت بوک‌ها در صورت سرقت است.

شریکومار نایر  با بیان اینکه کوییک هیل نسخه تحت شبکه نیز در بازار ایران عرضه کرده است، افزود: ادمین کنسول کوییک‌هیل برای مدیریت، کنترل و محافظت از ویروس در سراسر شبکه تقریبا برای هر نوع و هر ترکیبی از سیستم عامل‌های کلاینتی طراحی شده است.

وی در پایان از زحمات ابراهیمی، معاون سیاسی امنيتي استاندار مازندران برای ایجاد فضای مناسب برای شرکت کوییک هیل هند تشکر کرد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل