left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      كوييك هيل نسخه ويندوز موبايل خود را معرفي كرد

كوييك هيل نسخه ويندوز موبايل خود را معرفي كرد

کوییک هیل تکنولوژی،تولید کننده پیشروی آنتی ویروس هند، اخیرا آنتی ویروس کوییک هیل مخصوص ویندوز موبایل را جهت محافظت از گوشیهای  موبایل دربرابر تهدیدهای بدخواهانه ، معرفي کرد. این نرم افزار محاسبات ایمن موبایل را از طریق ایجاد امنیت دربرابر ویروسها و تهدیدهایی که سیستم ویندوز موبایل را نشانه می گیرند ، ممکن می سازد. همچنین به طور مداوم تلاش ویروسها را جهت حرکت پنهان در موبایل شما متوقف می سازد. از ویژگیهای این نرم افزار وجود On-demand Scanner (اسکنر فوری(در لحظه)) است که فایلها و فولدرهای متمایز توسط کاربر را اسکن می کند. با وجود این رابط کاربر پسند و محافظت با آپدیت آسان دربرابر ویروس ، حذف ویروس از گوشیهای موبایل شما به سریعترین و آسانترین حد ممکن می رسد.

آنتی ویروس کوییک هیل مخصوص ویندوز موبایل با  DESIGNED for Windows Mobile Logo تایید می شود. این نرم افزار اسکن مداوم گوشی موبایل را ممکن می سازد و از سرایت و گسترش ویروس در مکانهای مختلف موبایل از طریق اتوماتیک یا تنظیم دستی جلوگیری می کند. همچنین از کپی فایل آلوده به ویروس در مکانهای مختلف و تغییر نام فایل ویروسی در مکان حاضر جلوگیری می کند.این  آنتی ویروس عملکرد گوشیهای موبایل را با شناسایی و حذف ویروسها و مالورها یی که در حافظه موبایل قرار می گیرند، بهبود می بخشد و رشد ویروسها را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. همچنین اسکنری جهت اسکن فایلها و فولدرهای مورد نظر شما شکل بندی می کند و به دلخواه اسکن فایلهای اجرایی یا همه انواع فایلها را انجام می دهد. این نرم افزار در همه پایگاههای محدوده Windows Mobile version 5.0 , 6.0 or 6.1 قادر به فعالیت است.

آقای Sanjay Katkar ،ریاست ارشد کوییک هیل تکنولوژی، خاطر نشان کرد:"تجارت همواره رو به رشد، بستر حضور PDAها و Smart Phone هایی است که به نوبه خود خطر ورود ویروسها، اسپایورها و مالورهای طراحی شده برای ویندوز موبایل را افزایش می دهند. آنتی ویروس کوییک هیل مخصوص ویندوز موبایل ، برای رفع نگرانیهای مرتبط با ویروس مشتریانمان طراحی شده است.بی شک این گام دیگری در مسیر ما به سوی نوآوری پایدار و به روز رسانی محصولات می باشد. "


درباره Quick Heal
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل