left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      كوييك‌هيل، جايزه خدمات برتر شغلی را دريافت نمود

كوييك‌هيل، جايزه خدمات برتر شغلی را دريافت نمود

آقای Kailash Katkar ،ریاست ارشد و مدیر عامل کوییک هیل تکنولوژی،تولید کننده پیشروی نرم افزار امنیتی اینترنت، جایزه  خدمات برتر شغلی را از Rotary Club متعلق به Poona Midtown دریافت کرد. این جایزه به تکریم موسسه های برتر اقتصادی به خاطر داشتن ویژگیهایی نظیر  اصول مدیریت برتر، اخلاق تجاری و دیدگاه حقوقی می پردازد- موسساتی که سازمان خود را به عالیترین مدارج رسانده اند و عنوان تجاریشان انگیزه ای برای تعالی دیگران است.


امروزه کوییک هیل به شریک تجاری برتر IT برای تمام مشتریانش تبدیل شده. این شرکت از ثبات قدم و صداقت بی اندازه برخوردار است و اراده والایی دارد که آنرا به دیدگاه مشتری مدار و سیاستی شفاف ، مزین می سازد. این مسئله که کوییک هیل امروزه به نامی آشنا در میان خانواده ها تبدیل شده، ریشه در کوشش بی نظیر و فداکارانه آقای Kailash Katkar و سبک رهبری فارغ از نفس پرستی او دارد.


این جایزه در دهم فوریه 2010 در تالار کنفرانس دانشکده PVG Engg شهر Pune ، توسط دکتر Arun Nigvekar ،نایب رییس دانشگاه Pune، اعطا شد. آقای Kailash Katkar ضمن دریافت جایزه گفت:"بسیار مفتخرم جایزه ای را دریافت نمودم که نمایانگر میزان تعهد ما به اهداف ماست. کوییک هیل همیشه نیاز مشتریان خود و جامعه را در بالاترین سطح اولویت قرار داده است. من و گروهم همیشه سعی می کنیم به کیفیتی بی همتا در فعالیتهای خود دست یابیم."
سنت Rotary از جایزه Vocational Excellence Service پارامترهای ویژه ای را جهت انتخاب کسانی دنبال می کند که در حرفه خود و در راستای خدمت به جامعه موقعیتی منحصر بفرد، پیشرفته و ممتاز دارند. دریافت کنندگان جایزه باید ساکن هند و خارج از اعضای  Rotary Club متعلق به Poona Midtown  باشند. سایر دریافت کنندگان جایزه علاوه بر آقای Katkar، آقای Ranjeet More،مدیر عامل شرکت انحصاری تجهیزات و ماشین آلات جهانی ساختمان، و آقای Gajendra Pawar،مدیر عامل شرکت برج سازی (Pinnacle Constructions)، و آقای Makarand Rajguru،مدیر عامل شرکت مهندسی انحصاری PARI ، بودند.


درباره Quick Heal
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل