left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      كسب جايزه 100 شركت برتر آسيايي ، توسط كوييك هيل

كسب جايزه 100 شركت برتر آسيايي ، توسط كوييك هيل


جايزه صد شركت برتر آسياييQuick Heal Technologies ، شرکت پیشروی تولید کننده نرم افزار امنیت اینترنت در هند، به عنوان یکی از صد شرکت برتر آسیایی واجد شرایط دریافت جایزه Red Herring معرفی شد. این جایزه به صد شرکت آسیایی تعلق می گیرد که نوید بخش درخشان‌ترین فردا در عرصه تکنولوژی آسیا باشند. شرکتهای بومی آسیا ، جهت بررسی شرایط مطلوب باهم به رقابت می پردازند.فهرست سالانه Red Herring از شرکتهای خصوصی برتر، نقش مهمی را در شناسایی شرکتها و کارآفرینان صاحب تکنولوزی نوین و بدیع ایفا می کند. مبنای این برتری عوامل مختلقی نظیر عملکرد مالی، نوآوری تکنولوژی ، کیفیت مدیریت، اجرای استراتژی، یکپارچگی در اکوسیستم و تلاش برای تحقیق و توسعه می باشد.

Alex Vieux، مدیر ارشد  Red Herring اظهار کرد:" امسال برای بیشتر شرکتهای منطقه چالش انگیز و هشداردهنده بوده ، اما Red Herring فهرست بسیار تاثیرگذاری از نامزدها را از Asia Pacific دریافت نموده است. این فهرست شامل شرکتهایی است که به نوآوری مداوم و استراتژی پایدار ایمان دارند، در رابطه با حمایت از مردم و تکنولوژی سرمایه گذاری می کنند ، با مدیریت صحیح بر مشکلات راه غلبه می نمایند، و کوییک هیل یکی از آنهاست. بی شک در بازار جهانی پر رونق ظاهر می شوند و اهرم قدرتمندی در آینده تکنولوزی خواهند بود. "

آقای Sanjay Katkar ،مدیر ارشد کوییک هیل تکنولوژی، در لحظه دریافت جایزه چنین گفت:" باعث افتخار ماست که به عنوان پیشرو در عرصه تکنولوژی توسط Red Herring شناخته شدیم. کوییک هیل همیشه بر نوآوری و بهبود مداوم محصولات خود تاکید داشته است. ما کوشش روز افزون برای تامین نیازهای متفاوت مشتریانمان را عامل ترقی و سرافرازی خود می دانیم."


درباره Red Herring
Red Herring  یک شرکت رسانه ای جهانی است که ، هترین نوآوران تکنولوژی جهان، سرمایه گذاران اقتصادی، و مسئولان امور تجاری را در چارچوبهای مختلف گرد هم می آورد. این چارچوبها شامل مجله نوآوری ممتاز، سرویس خبری روزانه آنلاین تکنولوژی، تحقیقات تکنولوژی، و رخدادهای مهم برای پیشگامان تکنولوژی در سراسر جهان می باشد. Red Herring پنجره ای به اقتصاد بدیع جهانی می گشاید که نمایانگر بینشی بی نظیر در پدیدارکردن تکنولوژی به عنوان محرک اقتصادی می باشد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.redherring.com/ مراجعه نماييد.

درباره Quick Heal
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل