left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      دريافت گواهي OESIS OK توسط كوييك هيل

دريافت گواهي  OESIS OK توسط كوييك هيل

Quick Heal Technologies ،تامین کننده پیشروی راه حلهای امنیتی اینترنت ، گواهی OESIS OK را برای ورژن 2010 محصولاتش دریافت نمود. این گواهی در سیستم OPSWAT’s OESIS OK قابلیت همکاری یکپارچه محصول را با نرم افزارهای متعلق به فروشندگان پیشگام در بازار تایید می نماید.

Quick Heal Internet Security 2010، Total Security 2010 و Antivirus 2010  ، گواهی OESIS OK را در رده آنتی ویروس به دست آوردند. این کاربرد در همه سیستمهای اجرایی مورد پشتیبانی ارزیابی شد تا نصب آن بدون هیچ مشکلی بررسی شود. همچنین در فهرست کاربردهای نامتناسب مورد بررسی قرار گرفت  تا  طبق اطلاعات پایگاه داده ای OPSWAT در فهرست “rogue” ، طبق بندی نشده باشد. نصب کننده برنامه و سیستم عددی پایه دربرابر موتورهای anti-malware  چندگانه اسکن می شوند تا هر فایل نامتناسب موسوم به suspicious (مشکوک)، threat (تهدید) یا سایر شاخصهای نامگذاری rogue شناسایی شوند.

چارچوب OESIS یک پایگاه  قابل پیوند است، یک چارچوب توسعه باز که به مهندسین نرم افزار و فروشندگان تکنولوژی امکان می دهد محصولاتی را توسعه دهد که  هزاران کاربرد نرم افزار دسته سوم را شناسایی، طبقه بندی و مدیریت کنند. این گواهی برنامه تطبیق چندمرحله ای را اجرا می کند که شامل نصب، آپدیت و محافظت می شود و تضمین می کند که نقطه پایانی محافظت نصب شده در شبکه ، کاملا کاربردی و سازگار با تمام ابزار شبکه می باشد.

 

درباره OPSWAT

OPSWAT که در سال 2002 تاسیس شد، برای  مهندسین نرم افزار و علاقمندان به IT ، ابزار توسعه نرم افزار و خدمات داده ای را جهت تحکیم قابلیت مدیریت راه حلهای امنیتی فراهم می نماید. شرکت OPSWAT همچنین OESIS OK را پایه گذاری کرد – یک برنامه تاییدی گسترده در حوزه صنعت که قابلیت همکاری یکپارچه کاربردهای امنیتی را با محصولات فروشندگان تکنولوژی پیشروی بازار تطبیق می دهد. برنامه مفید رایگان “؟Am I OESIS OK” برای کاربران فراهم شده تا قابلیت همکاری یکپارچه و سطح کیفیت کاربردهای endpoint خود را ارزیابی کنند.


درباره Quick Heal
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل