left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      جوايز ويژه كوييك‌هيل

Quick Heal Technologies عرضه توسعه تجاري و تبليغاتي Dhamaka 2010 را آغاز مي کند. 

Quick Heal Technologies، فروشنده شماره يک آنتي ويروس هند، يک برنامه تجاري همراه با پرداخت مزايا براي فروشندگان و شرکاي کانال خود درنظر دارد. اين مزايا شامل هداياي ارزشمند و جذابي از ساعت مچي گرفته تا سفرهاي تفريحي مي شود تا بدينوسيله تلاش مجراهاي ارتباطي کوييک هيل مورد تقدير قرار گيرد. پيشکش  Dhamaka 2010 از دهم ژانويه 2010  تا سي و يکم مارس 2010 به مدت سه ماه به منظور در اختيار گرفتن سهم عمده بازار فعال خواهد بود. کوييک هيل هميشه يک شرکت رسانه‌اي (ارتباطي) دوستانه بوده و با حفظ اين ويژگي، گذشته‌اي پر افتخار را با اعطاي پاداش به شرکاي خود به گونه اي به ياد ماندني رقم زده است.
اين پيشکش به طور خاص براي اعطاي پاداش به شرکا و فروشندگان، صرفنظر ازميزان توسعه و حوزه گسترش، شامل جوايز مختلفي از قاب عکسهاي ديجيتال تا هندي کم و I-Pod به همراه ويدئو مي‌شود. وجه بارز اين هدايا پرداخت تمام هزينه مسافرت تفريحي به تايلند است که مطمئنا از جذابيت بالايي برخوردار است و توجه شرکا و اعضاي مرتبط را جلب مي کند. هر يک از شرکا با انجام فعاليت تجاري توام با حداقل  10 مجوز (license) در هر ماه در طول مدت برنامه  واجد شرايط دريافت يک جايزه مطمئن مي شود. آقاي Jorvekar  Abhijit، مسئول ارشد فروش تکنولوژي‌هاي کوييک‌هيل، مي گويد: "تحت پوشش اين برنامه ما همراهي حدود 400 شريک اضافي را  براي سفر تفريحي فوق العاده به تايلند پيش بيني مي کنيم."
کوييک هيل درنظر دارد با سرعت و کوشش بسيار محصولات جديد- ,Internet Security 2010, Total Security 2010 Corporate product Admin Console 4.1(محصول شركتي) – را توسعه دهد. اين محصولات آپگريد شده‌اند و با امنيت مطلوب در سطح بسيار بالا و ويژگيهاي ميزان‌سازي (Tuning)  در دسترس هستند. شرکت ما درصدد است فروشندگان و توزيع کنندگان جديد و کساني را که در استاندارد بين المللي  تعهداتشان در رابطه با محصول نسبت به مشتريان بي همتاست جذب کند. استراتژي کوييک هيل براي در اختيار گرفتن سهام بازار به وسعت و موفقيت نزديک مي شود. اعضاي فعال کوييک‌هيل به طور گسترده اي در اين راستا حرکت مي کنند. علاوه بر آن ارتياط بسيار نزديکي بين ما و موتلفين سيستم و کساني وجود دارد که راه حلهاي امنيتي  موثر را به مشتريانشان  ارائه مي کنند.

درباره Quick Heal
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد. اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد. كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل