left-body-tile
logo

جستجو | صفحه اصلی | تماس با ما | فروشگاه | نسخه آزمایشی      

 
right-body-tile
left-body-tile
support-off down-off update-off partner-off about-off
right-body-tile
left-body-tile
right-body-tile
 
News & Updates
  News & Updates  
ash-hori-tile ash-hori-tile ash-hori-tile
 

       
   

متن كامل خبر

ora-bullet
      آنتي ويروس Quick Heal بهترين محافظ صفحات وب در برابر Flashهاي آسيب رسان

آنتي ويروس Quick Heal بهترين محافظ صفحات وب در برابر Flashهاي آسيب رسان

هزاران صفحه وب تحت تاثير محتواي فلش آسيب رسان مي باشند.

هزاران صفحه وب قربانيان فلش آسيب رسان جديد حامل لينك به سايت ميزبان محتواي مضر مي باشند. بعد از ورود تعدادي فايل آسيب رسان فلش swf ، مشاهده شد كه مهاجم از يك حمله ناشناخته در ورژن خاص ادوب فلش استفاده مي كرد. آمار رسمي در دست نيست اما تخمين رده مي شود كه بيشتر از بيست هزار صفحه وب تحت تاثير اين رفتار آسيب رسان باشند.
افزايش ناگهاني در تعداد حوادثي كه سايتهاي سرو كننده malicious را گزارش دادند به چشم مي خورد. اين ميزان به طرز قابل توجهي بيشتر و بيشتر مي شود. مهاجم احتمالا از روش تزريق SQL جهت توافق مقصدهاي جديد استفاده كرده است. اين صفحه هاي وب سازگار شده به آرامي كاربران را به سايتهاي malicious سرو كننده رفتار SWF لينك مي كنند.
با بهره برداري از اين عمل مهاجم ممكن است كد اختياري براي اجرا در محتواي درخواست آلوده داشته باشد. در مواردي كه تلاش جهت به كار گيري فايلهاي آسيب رسان وجود دارد، احتمالا توليد موقعيت Denial-of-service (DOS) مي كند. آسيب پذيري با توجه به محدوده هاي نادرست كنترل كننده در طي استفاده از يكي از توابع دروني آن اتفاق مي افتد. اخبار پراكنده و ترديد آميز زيادي درباره  نسخه قطعي آسيب رسان Adobe flash player وجود داشت، اما اكنون قطعا مشخص شده است كه فايلهاي malicious SWF تنها Adobe Flash Player 9.0.115.0 را تحت تاثير قرار مي دهند و با جديدترين نسخه Flash Player 9.0.124.0 سروكار ندارند.
مشاهدات نشان مي دهند اگرچه قرار گرفتن صرف Flash Player بر Adobe آسيب رسان است، اما Flash plug-in  براي اينترنت اكسپلورر يا فاير فاكس آسيب رسان نيست. تعداد كاربران استفاده كننده از ايستگاه صرف Flash Player نسبتا كم است. Flash plug-in در browser هايي كه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند، اين آسيب پذيري را ندارند.
تكنولوژيهاي كوئيك هيل آپديتي را منتشر كرده كه رفتار فايلهايSWF  malicious را شناسايي مي كند. براي اطمينان بيشتر از در امان بودن، Adobe به طور جدي دانلود و نصب آخرين آپديت فلش (9.0.124.0)  را به كاربران توصيه مي كند. Adobe بيانيه اي با جزئيات بيشتر مرتبط با كشف اين آسيب پذيري را در http://blogs.adobe.com/psirt/  منتشر كرده است.

درباره Quick Heal Technologies
كوئيك هيل تكنولوژي تاسيس شده در 1993 (سابقا با نام كت كامپيوتر سرويس ) يك پيشرو در توسعه نرم افزار آنتي ويروس مي باشد. كوئيك هيل تكنولوژي   مجموعه اي از محصولات امنيتي كامپيوتري را  تحت نام "كوئيك هيل" به بازار عرضه مي كند. اين محصول از ميليونها كاربر اينترتي در خانه و مراكز تجاري متوسط در برابر ويروسهاي كامپيوتري و ساير خدمات آنلاين محافظت مي كند . :كوئيك هيل در پانزده شهر هند شعبه دارد و محصول آنتي ويروس آن در پنجاه كشور در سراسر جهان گسترده شده است.

وجود نماینده رسمی در ایران (شرکت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس www.quickheal.ir با شماره تلفن 3288500-0123) و به تبع آن پشتیبانی فنی در ایران و وجود راهنما و بروشورهای فارسی، سیستم مدیریت شبکه تحت وب Admin Console بسیار قوی و کاربرپسند که موجب می شود بدون نیاز به اطلاعات فنی زیاد اقدام به راه اندازی نرم افزار تحت شبکه کرده و آن را در شبکه مدیریت نمایند، کسب جوایز بین المللی و انتخاب بعنوان بهترین آنتی ویروس جهان در چندین دوره و... همه اینها موجب می شود که کوئیک هیل را جزء انتخاب اول قرار دهد.

 
       
     
   
 
       
 
white-bit
   
آنتی ویروس کوییک هیل